Hvad som driver mig som virksomhedsejer og os som virksomhed.

Det er altid svært med nogle få ord at beskrive drivkraften i et firma. Vi på CAMP synes det er indlysende, men at kort forklare den drivende kraft for personer uden for virksomheden er ikke helt enkelt.

Jeg vil i et vist sammenhæng forklare virksomhedens drivkraft for personer der arbejder i helt forskellige brancher.

Jeg opdagede at det indlysende for mig ikke var let at forklare for udenforstående - men så en morgen forekom det mig hvad det er som gør os, vores virksomhed og de produkter som vi udvikler, producerer og sælger så specielle. Hver morgen laver jeg morgenmad som blandt andet omfatter røræg på 2 æg og soltørrede tomater. Dette spiser jeg uanset om jeg står meget tidligt op eller bor på hotel (hvis det tilbydes). Jeg kan derfor sige at de soltørrede tomater er vigtige for mig, som giver mig min morgenrutine og nydelse. Men om der er soltørrede tomater eller ej kan det ændre en persons liv? Svaret på spørgsmålet er nej. Hvad vi ved med sikkerhed, efter at have modtaget tusindvis af e-mails, telefonsamtaler og personlige møder, er at de produkter vi har taget frem forandre livet for enkeltpersoner rundt i verden.

Det kan for eksempel være en 9 årig delfodsamputeret dreng fra Uppsala hvis drøm var at være i stand til at stå på ski, som ved hjælp af vores produkt, oplevede sin drøm blive til virkelighed. Eller Jamie Whitmor, som vandt over sin kræft og med hård træning, sammen med vores produkt vandt den prestigefyldte pris ”bedste kvindelige atlet med handikap i 2014” på ESPN ESPY Awards. Eller er det 78-årige Jared, der dansede med sin kone for første gang i 20 år efter han fik et af vore produkter.

Dette er blot nogle få eksempler hvor noget så ”simpelt” som kompositmaterialer, plast, metal og/eller tekstiler kunne ændre liv. Det er vores drivkraft - forandre livet til det bedre. Vi er kommet en lang vej, men vi er ikke tilfredse med det og holder ikke op med at udvikle.

Vi tror på løsninger, der kan ændre individers liv. Disse skal vi finde og sprede kendskab om. Der er stadig meget at gøre og det er hvad der giver os drivkraften til at føle glæde hver dag for at gå på arbejde. Intet af dette have været muligt, hvis du som måltager, kunde eller partner ikke havde samme drivkraft som os. Nemlig at vi går ud fra den bedste mulige løsning til hver enkel individ hvilket giver

- ” Support for better life”  

© 2018 Camp Scandinavia • All Rights Reserved